"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

pátek 4. dubna 2008

Gogo

Gogo je můj nový hrdina. Seznámila jsem se s ním dnes dopoledne v MZK.
Mezi sedmdesátiletými hustě potištěnými stránkami kdysi jistě populárního časopisu Světozor na mě vykoukly výrazné, ostrou linkou a přesnou zkratkou charakteristické kresbičky. Většina z nich se dotýkala aktuálních politických, sociálních a společenských témat.

Původně jsem šla cíleně za jedním článkem, nakonec jsem si ale do paměti foťáku uložila i tyto stránky. Postupně se o ně budu dělit, první ochutnávku jste dostali v předchozím záznamu.

Tvrdá černá linka mi trochu připomněla tvůrčí začátky Adolfa Borna, jehož Bornografie na motivy vztahů žen a mužů, případně nevěst a ženichů či manželek a manželů mi přijde geniální.

Člověk se zasměje, ale současně ho mrazí - a to platí i pro Goga.
Tentokrát na téma módy...

Žádné komentáře: