"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

čtvrtek 8. dubna 2010

Touha po změně

Asi je to normální... v průběhu let se nám "mění oko" a některé prvky interiéru, ve kterém trávíme nejvíce času, je třeba obměnit (případně se úplně přestěhovat:). Poslední rok koukám značně kriticky na své kanárkově žluté stěny a přemýšlím o změně barvy. Je fakt, že do mé nory přináší aspoň pocit slunka (které sem nesvítí přibližně 6 měsíců v roce), ale nějak jsem z ní vyrostla. Taky bych se hrozně ráda zbavila tmavě modrého koberce, který je tak zničený, že i po úklidu vypadá pořád hrozně.

Protáhlá nemoc mi poskytla čas na listování některými časopisy a přemýšlení o změně. Momentálně to vypadá na obligátní bílé stěny a béžovou podlahu, což zní dost nudně, ale když si vezmu, co všechno je v pokoji barevného a výrazného, zdá se mi to jako krok správným směrem (k více dospěláckému pokoji:-). Mohlo by se to celé opticky zvětšit a provzdušnit. Bylo by samozřejmě potřeba taky vytřídit přebytečné krámy, což se mi daří pomalu, ale ještě je tu možnost část věcí přestěhovat do pokoje po bráchovi, na který mám zálusk jako na svou "dílničku". Tam bude ostatně taky potřeba vymalovat (mezi stěnami v rastafariánských barvách se moc necítím:-). Vypadá to na pěkný jarní projekt.

Ještě k těm časopisům. Nevím, jak je na tom náš trh co se týče populárních, ale kvalitních časopisů o zahradě, architektuře a interiérech. Myslím, že dost špatně. Obvykle, když jsem někde v zahraničí a zbývají mi nějaké peníze, snažím se domů dovézt nějaký inspirativní svazek. Před lety v Kanadě jsem měla šťastnou ruku při nákupu časopisu Garden design a taky Canadian House and Home. Vždycky se k nim můžu vrátit a najdu inspiraci. A protože je škoda, že se do nich koukám jen já, v následujících pár článcích vám dám nahlédnout na jejich stránky...

Žádné komentáře: