"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

středa 21. dubna 2010

A tak



Protože už je to oficiální: zpracovávám pro památkový ústav katalogy jedné zámecké knihovny, tzn. přepisuju záznamy o dokumentech z fyzických katalogů do knihovnického systému Clavius. Je to místama fuška, místama otrava, ale zatím mě to docela baví. Občas si říkám, že některou knížku bych si moc ráda přečetla...

Zahrada rozkvétá do krásy, momentálně jedou tulipány, jak je vidět z pravého sloupečku. Doma nám krášlí prostory množství pugétů, které dostala mamka k narozeninám. Nad některými vazbami kroutím hlavou... naštěstí není těžké je očesat od přebytečných "okras" a těšit se jen z květin. Bylinky prošly jarním sestřihem, tak jsem zvědavá, jestli se z toho vzpamatují. Obzvlášť šalvěj to dost schytala, ale té mám z loňska ještě třetinu sklizně.

Přes zimu mi v pokoji chcíply tři rostliny (u bambusu mě to moc nepřekvapilo, ale štěstíčko a tlustice mi nejdou z hlavy). Těžko říct, čím to je.

Vypadá to, že budu malovat. Ve svém i bráchově pokoji. Ten projde mírnou změnou a chtěla bych si v něm zařídit drobnou dílnu. Už mě nebaví to všechno kramařit na tom jednom vytíženém prostoru... těším se, jak tam přestěhuju všechny rukodělné krámy a vytvořím si "obytnou" zónu, kam se vlezu. Taťka slíbil vyrobit speciální poličky nad stůl. Snad to bude dřív než za deset let...

Nestíhám nic kromě nestíhání pracovních povinností. A to mě ještě taťka tahá kamsi do České Lípy na měření divadla. Jsem z něj nadšená.

Tento víkend slaví náš oddíl 20 let od svého vzniku. Těším se na dávné tváře, pokud teda přijdou. Teď, když už mám "job", přestávám se na tyhle scuky stydět chodit. Zkuste pořád dokola opakovat, že jste na pracáku, když všichni kolem budují kariéru:-). Ne, že by mi o ni tak šlo, ale vypadat furt jak debil není zrovna zábava.

Tento týden musím zaplatit přihlášku. Rozhodla jsem se jít na magistra. Poslední pokus o praktičtěji zaměřené vzdělání (učitelství estetické výchovy pro střední školy). Je to "u nás" na katedře a něco na pajdáku. Netvrdím, že musím nutně učit, ale mít na to papíry nemůže uškodit.

5 komentářů:

evelina.ta řekl(a)...

Tulipány - prima!
Přihláška - prima!
Clavius - podrobnosti, prosím :-)

J.R. řekl(a)...

na tom byt na pracaku prece neni nic spatnyho. naopak. je to desne coool, kdyz se muzes chlubit, ze delas tohle a tamtohle a bylas tady a tam s tim a tou. To pak cumis, jak pracujici slintaj :)

eliška řekl(a)...

když dostaneš z předchozího zaměstnání odstupný a k tomu podporu, tak asi jo:-) jako absolvent nedostaneš od nikoho ani korunu:-).To se pak s tím a támhletou kamkoli blbě jezdí:-)

meky řekl(a)...

Tulipány - prima.
Přihláška - prima.
Česká Lípa - super.
:)
mau

brněnský drak řekl(a)...

S tim debilem je to zajimavy. Ale kdyz se tak clovek citi, ma sklony podezrivat druhe ze stejneho nahledu.