"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

pondělí 22. září 2008

Let´s listen some music!

Objevila jsem ho poměrně nedávno. Jednou za čas projdu své dlouhé seznamy hudby, kterou bych si jednou chtěla poslechnout, a podaří se mi něco "sehnat" (chápete, co tím myslím:-). Pamatuju si, že záznam o něm jsem udělala při poslechu nějakého jazzového pořadu na Vltavě. Asi se mi to fakt líbilo.

No a teď si ho hrozně užívám.
Jmenuje se Jamie Cullum, je to Brit a hraje především na piáno (znáte ty nadané jazzmany, vždycky toho ovládají víc). Samozřejmě zpívá a já pořád dumám, kde takovej floutek mladej (narozen 1979) vzal takový hlas... zralý, hluboký a trošku nakřáplý, tak akorát, jak to máme my rády...

Jeho jazz bych označila téměř za pop-jazz:-) ovšem bez pejorativního nádechu! Melodie chytlavé i náročnější, aranže od tradičních po mix s dalšími styly. Chytré texty. Příjemná sóla. Myslím, že bych ho doporučila i svým "ne-zrovna-jazz-milujícím" přátelům.

Takže sem dávám video s jednou z mých oblíbených písní. Taky to má příjemný klip. Užijte si ten nástup bicích a basy!

Tůdumtumtum, tudududududum...
Prostě klasika:-)



http://www.myspace.com/jamiecullum

1 komentář:

evelina.ta řekl(a)...

Huuu, sqělé:-) Můj nejnovější ojev se zase jmenuje Anais, je to taková francouzská Radůza (trošinku)... jen ta francouzština mi chybí (trošinku)...