"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

úterý 9. září 2008

Blokování

Přemýšlela jsem.
Chtěla bych sem psát zajímavé, formálně i obsahově podnětné příspěvky.
Ale vždycky, když si vzpomenu, že už jsem sem dlouho nic nenapsala, mám náhle v hlavě prázdno. A to se mi zajímavé myšlenky v hlavě míhají téměř neustále. Nebo jsou zajímavé je chvíli a po zrevidování v hlavě je vyhodnotím jako hloupoučké? Nehodné písmenek a visení v síti?
Možná se veškerý můj potenciál vyplýtvá v mailech, které každý den napíšu, v smskách, které každý den rozešlu a v rozhovorech, které (skoro) každý den vedu.
Rozhodně mě to ale nutí přemýšlet o smyslu tohoto bloku.
Třeba se to časem vyvrbí.
Uvidíme.
Mazat ho nechci, ráda se koukám na ty kytičky....:-)

Žádné komentáře: