"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

úterý 13. května 2008

Bylinky - sezóna je tu!

Šalvěj potvora veliká se roztahuje do šířky tak, že na jedné straně zalehla řádek pažitky a na druhé oregána. Tak jsem ji zkrotila dřevěným zábradlíčkem, ale nevím, jak dlouho ta srandovní konstrukce vydrží:-).
Nicméně jsem doznala, že ji stejně budu muset brzy seřezat, asi ještě během tohoto týdne, ten příští nezbude čas. Už na ní vyrazila strašná spousta květů a je opravdu obrovská.

To mě ovšem přivádí k tomu, že jsem během zimy chtěla vyřešit systém sušení a neudělala jsem to. Tak nevím, asi zatím zůstanu tradičně u rozprostřených novin, ale v hlavě si maluju dřevěné rámy s napnutým plátýnkem nebo nějakou síťovinou. Bylinek rok od roku přibývá a chtěla bych časem zásobit i další domácnosti než tu naši (máte se na co těšit:-).

Teta mi dovezla z chalupy trs meduňky a oregána, takže jestli se chytnou na úplně nových stanovištích, bude úroda snad i bohatá.

Mno, a koukala jsem na bez, a brzy budeme mít plné ruce práce se sušením na čaj a máčením na sirup. To zase bude vůně všude po baráku. Jste zvaní na chladivou osvěžující voňavou šťávičku...

1 komentář:

brněnský drak řekl(a)...

No, tak na stavicku se mnou pocitej:)!!