"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

středa 19. září 2012

Svatební šaty

Někdo si stěžoval, že neviděl ty loňské. Jsou tu.
Mimochodem, kdyby někdo chtěl vědět, jaké šaty bych chtěla já (ne že by to bylo na pořadu dne) -  nikdy jsem o tom vlastně nepřemýšlela, protože dobře vím, že tuto volbu ovlivňuje asi tak 100+1 věcí (koho si beru, kde svatba bude, kdy bude, jak v tu chvíli vypadám atp.). No ale tenhle obrázek mám v jedné knížce založený už mnoho let a když jsem na něj teď náhodou narazila, napadlo mě, že takové šaty by se mi líbily... (pokud by nebyly proti všem těm věcem, o kterých jsem psala v předchozí závorce). Takže tak.
(Pokud by svatba neměla být nikdy, tak si takové ušiju jen tak. Hezkých šatů není nikdy dost)

Jil Sander, kolekce jaro-léto 1992. Fotograf Nick Knight.



Žádné komentáře: