"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

čtvrtek 10. února 2011

Plány na léto

Přemýšlím, co budu dělat v létě (ach, ta svoboda, nemuset věnovat 3 týdny táboru!).
  • Plán Lipno: věnovat týden učení se plachtění na malých lodičkách a splnit si tak sen od dob, kdy jsem četla Arthura Ransomeho
  • Plán puťák: pár dnů věnovat přechodu nějakých hor, které jsem ještě nepřešla (Chřiby, Novohradky, příp. Koločava a okolí na týden...)
  • Plán Elba: vyrazit na týden do Středomoří a užít si malý ostrůvek - ideálně pěšky křížem krážem (červen, autem v pěti lidech, auto nechat v přístavu, po ostrově nalehko, mají tam spoustu značených tras, pláže a nejvyšší hora, k tomu bagety a víno,...). Nejambicioznější plán, ovšem v pěti lidech by to nevyšlo zas tak moc draho a bylo by to u moře i na horách!
Mám spíš daleké cestovatelské chutě, ale na jihovýchodní Asii, Nový Zéland nebo Kalifornii teď není...a asi ani dlouho nebude. Začínám přemýšlet, které zaměstnání by mi takové cesty umožnilo (buď abych cestovala pracovně, nebo si na ty cesty vydělala :-).




2 komentáře:

evelina.ta řekl(a)...

Držím palce.
Píšu si Lipno.
Díky,
Ev.

Anonymní řekl(a)...

elba, bagety, víno, to zní božsky. táboru se nevěnuju, ale stejně na tak ambiciozní a skvělé plány asi nemám...čas nebo nevim. my tak na to lipno na malou lodičku. ale i to zní zajímavě. ale co chci říct, já si na New Zealand vydělala v Junáku. Chvilku to trvalo, ale fakt. takže držopalcuju, za rok tam můžeš bejt, aspoň na chvílu.