"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

sobota 8. ledna 2011

Co je nového?

Přestěhovala jsem se na Střížkov.
Silvestr byl superrrr.
Loni jsem byla hodná, na Vánoce jsem dostala spousty dárků.
Prší.
Na Fleru už máme 8 fanoušků!
Nechce se mi učit na zkoušky.
Odnesla jsem dnes do kavárny velký závěs do vchodových dveří (proti zimě) - hnědý, chlupatý, s barevnými aplikacemi, poutky na suchý zip a okopovou zónou z koženky. Tak doufám, že ještě přijdou mrazy.
Tento týden jsem si koupila asi 4 knihy. Jedna z nich je na obrázcích - obálka je skvělá, vnitřek by měl být taky, ne?
Přemýšlím nad letní kolekcí a kochám se látkami na tašky.
Fakt se mi nechce učit.
(pro mě) Noví Trabandi jsou skvělí.
Myslela jsem si, že jarní semestr bude klidnější, ale asi nebude. Našla jsem béčkové předměty, bez kterých prostě nemůžu žít, a jejich koncepce je nadmíru zajímavá (hlavně prakticky zaměřená!).
Poslouchám rádio Etno, protože hraje etno...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:o)!
K.

evelina.ta řekl(a)...

Trabandi rulez :)