"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

pátek 28. ledna 2011

Chjo

Marodit v Praze je nanic - žádná maminka, žádná televize. Takže jsem si musela sama vařit a koukala jsem na upíří seriál na youtube, a v noci mě z toho pronásledoval hlavní hrdina (mimochodem fakt k nakousnutí).
Snad se teď při tom ochlazení přestanou ty bacily tak množit.
O víkendu trčím v Praze.
Chtěla bych si dnes koupit nějakou hezkou cibulovinu do pokoje.
Je to zajímavý - vždycky když odsud odjíždím, mám pocit, že jsem tu byla jen chvilku a nic jsem nestihla a že bych tu měla trávit víc času. A když tu jsem delší dobu, zjišťuju, že mě to tu nebaví, nemám s kým co podniknout, a vlastně se mi nic nechce a chudinka se cítím tak osamělá... ;-)
Těším se domů, na všechny ty látky, se kterýma mám velké plány. Příští víkend bude zásadově neskautský (znamená to, že bych měla mluvit sprostě, hulit a chlastat celé dva dny?:-)

1 komentář:

J.R. řekl(a)...

no a já zrovna nemůžu. to je pech! :)