"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

pátek 23. července 2010

Rukodělná



Při úklidu na půdě jsme s tetou objevily mimo jiné také krabici s jejíma starýma výtvarnýma potřebama. Některé z nich byly ještě použitelné, po důkladném omytí, takže jsem si domů odnesla tyto poklady:
  • plechovku od tabáku
  • několik kulatých štětců s dlouhýma štětinama nebo chlupama
  • trojúhelník
  • razítkovou barvu modrou a zelenou
  • plakátové barvy
  • několik temper
  • plastickou gumu
  • dvě násadky a tři krabičky se špičkama
  • tuhy do pentelky
  • tři šutry a zlaté prase :-)
Kromě toho kus tuhé technické tkaniny a, zlatý hřeb, tetina vlastnoruční výšivka, ze které bych ráda vytvořila nějakou hustou tašku.

Včera jsem dokončila a hned i na Bohemia Jazz Festu ozkoušela nové letní šaty s velmi letním výstřihem, empírovou siluetou a barvou světle lila. Přemýšlím, jestli délka až ke kotníkům je opravdu to pravé...

Ode dneška jsem bez dveří. Taťku chytl letní opravářský záchvat, nakoupil barvy a kyty a konečně si tedy můžu opravit dveře, ve kterých jedna skleněná tabulka chybí hádám už rok (to když se na mě tatínek naštval a práskl s něma), kromě toho jejich výzdoba pamatuje mé pubertální psavé záchvaty, na které už se dlouho nemůžu koukat. Takže vysadit, otlouct starý kyt, opálit a ošmirglovat, nafermežovat a natřít. Ve světle přesunu do Prahy se to může zdát jako velká námaha k ničemu, ale jsem rozhodnuta se vracet jak jen to půjde - proč jinak bych si taky se zápalem zařizovala v bráchově pokoji vysněnou dílnu (už se to rýsuje!).

2 komentáře:

evelina.ta řekl(a)...

Pro ten poklad z půdy mám veliké pochopení :-) Nádhera!
Pak prosím fotku šatů!
A tatínkovi přeji výdrž při "dvéřování" ...

eliška řekl(a)...

Šaty uvidíš naživo v akci, neboj :-)
Tatínek na moje dvéře ani nešáhne, musím si je opravit sama:-), akorát mi tam zakytuje to sklo.