"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

pátek 9. července 2010

mňam

Nevím, jak jste na tom se zmrzlinou vy, ale já spíš preferuju ledňáky před kopečkovou, alespoň většinou (rozhodně ne v Itálii a když někdo ví, kde mají excelentní). Nejmíň ze všeho mám ráda točenou, možná proto, že nejvíc nejradši mám ovocné dřeně a mezi těmahle dvěma je propastný rozdíl. Rozhodně se mi nikdo nezavděčí polárkáčem.

Kam tím směřuju? Protože dřeň je tak obecně jaksi nedostatkové zboží, vymyslela jsem něco dalšího, co můžu v pohodě debužírovat v klidu domova. Asi jsem to někdy někde četla... je to mražené, ne příliš sladké, hodně ovocné, a je to na špejli... mražený jogurt!

Prostě si koupíte oblíbený jogurt v kelímku (150g), doporučuji spíš smetanové a v kulatých vysokých kelímcích. Doma do jejich skrz víčko propíchnete žličku, já používám kovové s dřevěným držátkem z vyřazeného servisu (mohly by být i silné plastové) a strčíte je do mražáku. Když na tom necháte víčko, tak vám do toho nic v mražáku nespadne a hlavně to drží žličku ve vzpřímené poloze. Jakmile máte chuť na ledňák, vytáhnete z mrazáku, na pár sekund kelímek ponoříte do teplé vody, odstraníte víčko, vytáhnete zmrzlý jogurt a můžete si pochutnávat... na skvělém ledňáku za pár korun :-). Zatím jsem nezkoušela jiné než ovocné, asi proto, že je moc nemusím, nejčastěji používám smetanový Florian. Taky by to asi šlo jíst jako dřeň, nezapíchnout tam tu žličku.
Kdybyste to zkusili, tak dobrou chuť.

Žádné komentáře: