"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

pondělí 2. března 2009

Váza

Koupila jsem si vázu.
Tu nejlevnější, která mi padla v Ikea do oka, i když jsem se původně koukala na jinou, čtyřikrát dražší. Pak jsem si spočítala, kolikrát za rok dostanu kytku, a rozhodla jsem se pro tu levnější.
Je to takový dárek k narozeninám Udělej si sama.

Pravdou je, že přesto, že těch kytek za rok nepřichází tak moc, přece jen už mě provizorium lahví od vína přestalo bavit. A mamka má takové nepoužitelné tvary a barvy...

Tak si říkám, kolik kytek k těm narozeninám dostanu. Když je konečně mám do čeho dát.

1 komentář:

evelina.ta řekl(a)...

Člověče, myslím, že předloni jsem dostala pěknou vázu od kamarádky právě k narozenínám... a mám pocit, že jsem v ní snad kytku neměla, což mi teda přijde tristní. Tak přeju, moc moc, aby se tvoje váza měla líp :-)