"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

pondělí 16. února 2009

Malá, ale velmi, velmi pesimistická

Pod vlivem okolností si užívám prázdniny a mám čas přemýšlet. Z mnoha souvislostí, které kolem mě už dlouho krouží, na mě zcela náhle a zákeřně vyskočil jeden fakt - nevěřím v romantickou lásku. Takovou tu, co nám líčí ve filmech, dokonce i těch, které označujeme za kvalitní, při které jsme šťastní, ať se děje cokoli, rozdáváme úsměvy a chováme se celkově divně (to ty hormony).

Nevím, co lidi kolem mě motivuje být spolu, hádat se a usmiřovat se, spát v jedné posteli, vařit si navzájem a čistit si zuby stejnou pastou.

Možná je spolu drží láska, ale bude to druh, který nevidím (možná proto, že ji neukazují).
Možná mám špatnou představu, zkreslenou okolím a tím, co se mi nikdy nestalo.
Možná mám smůlu a příliš zřídka se setkávám s těmi páry svých kamarádů, kteří si náklonnost v podobě, po které toužím i já, projevují.
Možná opravdu neexistuje a celý svůj život trávíme hledáním či čekáním něčeho, co nikdy nepřijde. (a když už, tak jen jednostranně)

Každopádně, na závěr musím konstatovat, že i když se mi nedaří uvěřit, že v té každodenní realitě se lidi opravdu mohou milovat, nedá mi to, a po lásce toužím.
Jsem asi mediálně správně zpracovaná...

Bohužel, toužit po něčem, čemu člověk nevěří, je dost vyčerpávající...

Žádné komentáře: