"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

čtvrtek 11. prosince 2008

.....................

Když jsem se dnes ve tři v noci konečně dostala do postele, koukala jsem do tmy a přemýšlela, jestli cítím nějakou úlevu. Odvalení obrovského balvanu se však zatím nekonalo.
Dnes mě čeká ještě jedna důležitá věc a nejsem schopná otevřít knížku a připravit se na ni.

Jediné, co cítím, je únava... taková ta, co svým ledovým klidem prostupuje každou molekulu těla a nedává mu cítit žádné bolesti ani radosti... jsem prostě citově úplně apatická, utlumená, všechno muselo v posledních třech týdnech stranou.
Současně ale cítím, že krize, přicházející jako ozvěna nějakou dobu po nárazu, je blízko. A tak doufám, že vydržím ještě do večera, až doma nikdo nebude, naliju si panáka a dám všemu volný průchod...

Chci tímto poděkovat všem svým blízkým i vzdálenějším, kdo mi v posledním roce, a obzvláště v jednom období na jaře a teď na podzim, stáli věrně po boku a všemi možnými prostředky mě podpořili. Případně za mě hasili nějaký požár... Díky vám to mám za sebou, a co bude dál, to už je jiná kapitola.

4 komentáře:

brněnský drak řekl(a)...

Hurááá! Pampa to dopsalááá!!! Gratulace a radovanec!
Jde se na slavnostní pivo!

Neboj, večer to přijde anebo později, ale přijde...

Anonymní řekl(a)...

jsi husta...a tu druhou vec jsme zvladli taky :-)

evelina.ta řekl(a)...

slava, kousek radosti z toho je ve Strasnicich, nakumuluje se to tim padem i u tebe :-)

eliška řekl(a)...

Pu naráží na naši opravenou část zdravovědy z loňských vůdcovek, takže jsme prošli! hurá!

Evi patří nezměrné díky za ochotné zásobování nedostupných dobových materiálů, i za cenu deprivace pracovníka Národní knihovny:) Teige jeden zatrolenej...:-)