"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

sobota 17. ledna 2015

A jak bydlím já

Já teď panuji v bývalém obýváku. Je to velký pokoj, vešlo by se nás sem i víc:-). Svépomocí jsem si vyrobila stůl a tatínek mi vyrobil postel přímo na míru vyhlédnutému futonu (snad na něj brzo dojde). Jinak jsem s prázdností prostoru spokojená a nehodlám sem dávat další nábytek, chci ale změnit tu tmavě zelenou výplň na smetanovou.

Je to skvělé multifunkční a flexibilní místo na večírky, večeře, posezení u kamen, a samozřejmě taky velkorozměrovou tvorbu (coming soon).

Tady ještě jako obývák

Balkon

Po nastěhování. Vydrželo mi docela dlouho žít "z podlahy". Asi jsem se s tou změnou nějak nemohla smířit.



Knihovna přibyla nejdřív (priority jsou jasné), ale je pořád moc malá. Spoustu knih mám ve skrytí skříni ve zdi.

Stůl = 2x koza + deska.

Mikulášská kolaudačka

postel, zatím se starou matrací

Ráno mi slunce svítí do dveří.

Zatím nejvíc lidí naráz tu bylo na stofkařské předvánoční slezině - 25.

Vánočně uklizeno.

Žádné komentáře: