"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

sobota 30. října 2010

Sárí

Taťka mi z Indie přivezl sárí. 5 m dlouhý pruh látky, poraďte si s tím!
Tak jsem zagooglovala a našla i české stránky, které popisují, jak to na sebe namotat a nabízí spoustu dalších zajímavých informací včetně prodeje sárí i doplňků (moc se mi zalíbilo tzv. polosárí a pandžábí, v tom už by se i dalo chodit po venku).

Nakonec to není tak složité, jak jsem si vždycky myslela, problém nastává, když chcete, aby to nebylo jen správně omotané, ale i hezké. Ještě jsem ho neprala a jeho dva konce nezapošila, ale už jsem si ho zkusila. Správně by pod něj měla být ještě bavlněná spodnička a tričko zvané čoli, ale to jsem musela nahradit normální dlouhou sukní a tričkem. No a ty sklady vpředu nic moc, ale to je na cviku...

Tak přemýšlím, jestli by bylo moc blbý jít v něm na spolveč - zdá se mi totiž dost slušivé...


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

na psolveč využít! ev.

Anonymní řekl(a)...

ano. slušivé. využít. využít, kam to jen půjde. mau

Anonymní řekl(a)...

Hustý!
K.