"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

pátek 12. března 2010

Deníky

Jsem úchyl na deníky, sešity, bloky.... Obzvláště při výběru diáře to nemám jednoduché. Naštěstí mi semtam občas někdo pomůže darováním nějakého pokladu (většinou koupeného za našimi hranicemi - proč je tak těžké u nás vyrábět/prodávat hezké deníky, sešity, bloky?).
Bohužel, nastal čas vyměnit poslední, milovaný, diář za nový... sloužil rok a půl a všichni ho obdivovali, přišel od Kristýny z obchodu Butlers, vevnitř čtverečkovaný s širokou kroužkovou vazbou. Papíry vypadaly jako ze sešitu nalezeného na půdě po 50 letech...



Teď pracuji na novém. Přišel ke mně nečekán od Ježíška Kec a myslím, že taky sklidí obdiv kolemjdoucích. Jsem zvědavá, jak se nám bude spolupracovat, zatím si zvykáme. Vnitřní rozvržení jsem zanechala tradiční, jak jsem během dlouhých let vypracovala k vlastní spokojenosti - stránka na týden, plánovací sekce měsíc na stránku a pak dost volného místa na zápisky všeho druhu. Vzadu samozřejmě nesmí chybět obálka na drobnosti.
Je to totiž můj druhý mozek, jen lépe zorganizovaný.



(Mimochodem, nedávno jsem objevila úžasné sešity My Lovely Chameleon. Tvrdý černý papír jako obal, různobarevné štítky, tradiční velikosti a netradiční linky - 6mm rozestup! U nás se jinak tohle linkování nedá koupit a mě přitom vyhovuje nejvíc. Prostě nádhera. Pro brňáky - najdete je u Vágnera!)

3 komentáře:

evelina.ta řekl(a)...

Ahoj Pam, diáře od www.teneues.com jsem objevila před Vánoci, dva darovala a jeden si musela pořídit sama na deníček. Jsou krásné, viď.
Ale musím se pochlubit, že jsem se stala překvapenou a nadšenou majitelkou ručně vyráběného Koriandru: http://www.teneues.com/shop-de/papeterie/
Radost ze sešítků a tak máme asi stejnou.
Jo a oblíbila jsem si taky www.papelote.cz.
Krásné a radostné čmarykání!!!!

Unknown řekl(a)...

Papelote me nadchl, o vikendu jsme o nemmluvili s Anickou od Paj.
Tohle by me bavilo, sesity, bloky, obaly na ne a tak...jako navrhovat a vyrabet:-)

evelina.ta řekl(a)...

ten ručně vyráběný Koriandr je tady: http://rael.cz/kniharina/100/koriandr
Musím napravit chybu a chlubit se hlavně... Eliško, to dělej, vyráběj a tak :)