"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

neděle 19. dubna 2009

Lítá to kolem

Předchozí příspěvek mlžně odkazuje na dlouhý rozhovor se dvěma moooc dobrýma kamarádama. Odehrálo se to v pátek, poměrně neplánovaně, poté, co jsme nakoupili materiál na svatební košili, v oblíbené kavárně, kterou jsme si oblíbili nezávisle na sobě. Probrali jsme spoustu témat a já děkuju, především za odborný vhled do současné situace v našem školství a upřímné naslouchání. Po několika pivech mi bylo doporučeno, abych si tu nezaměstnanost začala užívat... Makat budeš celý život:-).
Vyrazila na výlet, na dlouho a daleko.
Škoda, že to nevidím tak jednoduše.

Nicméně, myslím, že si to užívám:
Velikonoce jsem zcela nečekaně strávila v Rakousku, bydleli jsme v Linzi a v sobotu a neděli lyžovali (Obertauern a Schladming). Byla to dost spontánní akce, a byla to dost zajímavá sestava. Nevyplodila jsem ani jednu německou větu, která by měla německou hlavu i patu (hrůza, musím s tím něco dělat). Na lyžích jsem se cítila jako ryba ve vodě (holt bylo to už mokrý:-), tančila jsem na vlnkách bílé třpytivé nádhery jako plachetnice při dobrém větru. Fakt. Fyzický požitek z nejkrásnějších. Užili jsme si sluníčka jak u moře, výhledy do hor a údolí a lyžovali jen tak v mikince. Ufí vždycky všechno našla:-)
Sobotní večer byl naplněn nečekaným rozhovorem a ten nedělní procházkou po Linzi. V pondělí ráno jsme to namířili zpět... moc děkuju všem zúčastněným, především panu hostiteli.

Ve středu jsem si ohromně užila pravidelné frisbee. Začíná mi to trochu běhat.
Ve čtvrtek večer jsme s Kec koukaly na Into the Wild, silný filmový zážitek následovala ohnivá diskuze těsně před spaním. V pátek ráno jsme to vyplavaly v bazénu...

Spoustu energie strávím na zahradě, která během pouhých dvou týdnů neuvěřitelně vyrostla, rozkvetla a zazelenala se. Bohužel... je to moc rychlé, narcisky i tulipány sotva vykvetly a už je slunko spálilo, na duben bylo prostě až moc teplo. Jsem zvědavá, jak se vyvede záhon před barákem, který jsem se rozhodla zásadně rekultivovat. Momentálně je to velká hliněná plocha:-). Záhon s bylinkama, zdá se, přežil zimu úspěšně a brzy bude možno ochutnat čaj z čerstvé meduňky.

V sobotu jsme jela k babičce. Známou silnici lemovaly lány tak krásně zelených polí, že jsem měla chutě pustit volant a běžet k obzoru... byl nádherný výhled, od Hádů k Pálavě, na vinohradech uklizené řádky pučících hlav, barevné mraky a kouzelné světlo, všechno vonělo, v dědinách rozkvetlé předzahrádky. Myslím, že budu muset jet zkontrolovat Pálavu, musí tam teď být nádherně.

A v neposlední řadě, v tomto volném období dochází na věci, které jsem tak dlouho odkládala - ušít, zašít, zajít do sklenářství, spravit, vymyslet a vyrobit, dočíst, probrat a vyházet, poskládat, achivovat,vyvětrat, navštívit...

Když si to tak vezmu, mám víc práce, než když jsem studovala. Kdybych měla bohatého sponzora, mohla bych být nezaměstnaná pořád - udělala bych spooousty práce.

Žádné komentáře: