"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

středa 14. března 2012

Natsuno Hiraiwa

Před časem mě na nějakém blogu zaujal článek o knize netradičních střihů. Pídila jsem se po informacích a našla jsem knihu ShapeShape autorky Natsuno Hiraiwa na Amazonu. Po několika šťavnatých peripetiích (týkajících se platební karty, celníků a služeb České pošty) se mi konečně dnes večer dostala do rukou, tak se musím podělit.

Natsuno studovala kromě návrhářství také grafický design a to se společně s tím, že je Japonka, výrazně odráží v oděvech, které navrhuje. Kniha ShapeShape obsahuje střihy různé náročnosti na různé druhy "oděvů" - kusů oblečení, z nichž většina se dá použít několika různými způsoby, oboustranně či různorodě naaranžovaně. Každý návod je velice názorně rozkreslen, tak doufám, že i s angličtinou se s tím nějak poperu.

Koukala jsem také na její web a doporučuju ke shlédnutí. Kromě zajímavých fotek kolekcí tam má také své fotografie, které se účastnily různých výstav. Níže trocha k ochutnání.

Nadšenci do šití můžou nahlédnout u mě doma. Další z knih, které mě zaujaly, má název DrapeDrape...



zdroj

Žádné komentáře: