"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

čtvrtek 12. ledna 2012

Naušnicovník

Během vánočního volna jsem konečně zrealizovala dávný nápad - naušnicovník, abych všechny naušnice viděla pěkně před sebou a neopomínala některé schované na dně krabičky. Před rokem nebo dvěma dostala podobný model k Vánocům K., teď tedy byla na řadě má sbírka. Starou desku z klížených prken taťka hrubě očistil, aby z ní netrčely třísky, já jsem si tam pak ručně navrtala očka (mají vrut). Je ve všech směrech trochu křivá, ale co.


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

moc povedené. na podzim jsem zkoumala weby,a bych našla nějaký nápad na náušnicovník, našla jsem jich dost, ale zrealizovala pak vlastní nápad, ale má to málo míst, tohle je daleko lepší. očka - jak elegantní a jednoduché. nenapadlo. mau

Anonymní řekl(a)...

Teď by sis měla pořídit ještě aspoň jedny další uši, abys to stíhala všechno unosit! :-) B.