"Plant your own garden and decorate your own soul, instead of waiting for someone to bring you flowers.” Veronica A. Shoffstall

středa 1. září 2010

Postřehy vyjukané venkovanky II.

Naučit se trasu do práce a nic kolem neřešit je hloupé. Celý srpen jsem totiž cestovala "prázdninovými spoji", a ode dneška už tudy 33 nejezdí... Ráno jsem odvážně jela sedmičkou, vystoupila jsem na Albertově kvůli přesednutí a vzápětí zjistila, že jsem mohla ještě počkat - jediná naděje nezměněného spoje mezi Jindřišskou a Kubánským náměstím, 24, má pro změnu změněnou trasu od 1.9. Prodlužuje se mi tím doba cestování z 24 minut asi na 35, ale furt to jede přímo a navíc ted bonusově kousek kolem řeky, kterou teda pražákům fakt závidíme a máme proč...

Pěkně upravené okolí řeky dává městu zvláštní šmrnc... možná ta pomalu plynoucí masa vody, která si klidně teče, i když ten most nad ní je ucpaný a řidiči na sebe troubí... Lítají tam racci, kotví tam lodičky a přímo na náplavce se čepuje pivo. Krok se mimochodem zpomalí a protáhne, páry se chytnou za ruce, děti pobíhají a najednou nevnímáte projíždějící auta, prostě jen pozorujete třpytící se hladinu, mraky na modrém nebi, parníky...

1 komentář:

evelina.ta řekl(a)...

Mně vždycky napadne, že na náplavce by byla pěkná svatba :)
... a jezdi tou šestadvácou